Czy można ćwiczyć podczas okresu?

Napisane przez dnia 31-03-2014 | Brak komentarzy

Aktualne kursy

Wykresy walut - 50 ostatnich notowań
EUR - Euro
Wykres kursu waluty EUR
Czy można ćwiczyć podczas okresu?

Większość kobiet sądzi, że jakikolwiek pojawiający się wysiłek podczas naszej menstruacji jest raczej niewskazany. Tymczasem jak się okazuje, dzięki takim specjalnym ćwiczeniom możemy nie tylko poprawiać swoje własne samopoczucie podczas owego okresu, ale też znacznie zniwelować przykre dolegliwości związane z zespołem napięcia przedmiesiączkowego.



Warunek tutaj jest jeden, a mianowicie…

Warunek tutaj jest jeden, a mianowicie trzeba się po prostu wsłuchać w swe ciało oraz wybrać tego typu ruch, który nam najbardziej odpowiada. Bardzo wskazane jest tutaj na przykład spacerowanie. Spokojne oraz wyważone maszerowanie nie tylko dotleni bowiem twój organizm, ale również przy tym raczej nie niesie ze sobą ryzyka jakichkolwiek urazów, czy też kontuzji. Spacer dodatkowo ma wspaniałe działanie relaksujące.

Jeśli czujesz, że masz siły, to zdecyduj się na niewielką przebieżkę po swojej okolicy. Endorfiny, które wtedy będą wydzielać się w twym mózgu podczas takiego biegania, spowodują, iż pokonasz uczucie przygnębienia oraz zniwelujesz cały ból podbrzusza. Pamiętaj jednakże, aby przed wyjściem z domu w odpowiedni sposób nawodnić swój organizm. Joga natomiast działa jak jeden z najlepszych środków przeciwbólowych.

Zmniejsza bowiem skurcze, a przy tym wycisza ona nasz umysł i niweluje uczucie ciężkości, a dodatkowo jeszcze wspaniale rozluźnia. Jeżeli nigdy dotąd nie chodziłaś na jogę, to raczej rozpocznij od takich ćwiczeń dla początkujących, które z pewnością nie spowodują u ciebie kontuzji, a tylko pomogą wyciszyć organizm.

Odpowiedz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>